V pondělí Salesforce oznámil záměr vypujčit si miliardu dolarů ve formě dlouhodobého konvertibilního dluhu.
M. Benioff (CEO, Salesforce) se netajil s akvizičními plány. Benioffovým plánem je vybudovat společnost s výnosy ve výši 10 mld. a toto nenastane jen organickým růstem.
Salesforce vstoupil do marketingu koupí společností Radian6 a Buddy Media. Oblast digitálního marketingu je však rozsáhlým trhem, kde konkurenti jako IBM a Oracle nespí. Nedávná koupě firmy Eloqua (partner Salesforce) Oraclem byla varovným signálem pro Salesforce.
Benioff se vyjádřil, že Salesforce potřebuje koupit více marketingový firem.
Možné cíle pro akvizice:
- Marketo – chystají IPO, cena kolem 630 mil. USD, možná levnější než Buddy Media, ale přesto dost nákladné
- Causata – ve smyslu strategické akvizice v oblastech marketingu a big dat se zdá být zajímavá
- Continuuity
- NGData
Možná Salesforce chystá projet, aby přesunula platformu Force.com a Salesforce.com na infrastrukturu big dat. Salesforce prý nabírá experty na HBase, jak to jen jde a vyplácí velké bonusy headhunterům. Mohlo by to být na takový projekt.
Zdroj: informationweek.com