Salesforce rostl o 35%, ale náklady rostly více

salesforce logo cloudProdeje Salesforce.com v minulém roce vzrostly o 35% na 3,1 mld. USD, avšak náklady rostly ještě rychleji (provozní naklady +38%).

Celková bilance je ztráta ve výši 270 mil. USD.
Ztráta v roce 2011 byla nižší a činila 11,6 mil. USD.

Ředitelé Salesforce tomuto nevěnují pozornost a zvýšili projekci na fiskální rok 2014 na 3,87 – 3,87 mld. USD.

Mezi významné zákazníky Salesforce patří Unilever a Philips.

Angela Eager (analyst, TechMarkVier) se pro Information Age vyjádřila takto: „Ziskovost cloudových společností je tabu“.

Zdroj: Information Age

Nejlepší open-source CRM 2025
nejlepsi-open-source-crm-2025

V Techradaru vybrali 5 SW řešení pro CRM a já jsem se rozhodl podívat se na první tři z nich Celý článek

1 comment on “Salesforce rostl o 35%, ale náklady rostly více”

Komentáře nejsou povoleny.