Adobe kupuje Figmu

Za dvacet miliard USD si Adobe kupuge Figmu. Adobe má svůj produkt Adobe XD, který částečně umí to co Figma, ale ten se na trhu příliš neprosadil. Zatímco produkty Adobe se těší oblibě mezi profesionály v oblasti designu, Figma vyrostla na běžnějších uživatelích, kterými jsou například majitelé malých firem, marketéři a influenceři sociálních medií.

Hovoří se dokonce o tom, že u Adobe nepochopili vývoj na trhu a chuť po nástrojích, na které se snáze zvyká.

Chytrá cenová struktura Figmy

Plně použitelný Starter plán zdarma pro všechny a Pro plán zdarma pro studenty a učitele byl pravděpodobně jedním z dalších faktorů rychlého nárůstu uživatelů Figmy.

Znovu monopol pro Adobe?

Získá Adobe znovu monopol? Osobně si to nemyslím, protože podobně uspěšný nástroj jako Figma se může objevit na trhu. Již nyní můžeme najít nástroje, které lze použít pro návrh i implementaci designu podobně jako Adobe XD.

Pokud jde o Adobe Photoshop tak rovnocenný soupeř neexistuje.

Adobe Express zdarma

Adobe Expres byl nedávno uvolněn coby konkurent k software Canva. Canva však očividně chce konkurovat přímo Photoshopu.

Jak dlouho trvá například návrh jídelního lístku v Express? S použitím šablon, které už má Express zabudované to jde skutečně od ruky.

Ukázka designu menu v Adobe Express

Zdroj: Adobe.com, figma.com

OutSystems kupuje Ionic
outsystems-plus-ionic

Tento týden ozmámil Max Lynch (CEO, Ionic), že se Ionic se připojuje k OutSystems. Ionic má zůstat nezávislý v rámci Celý článek