Infor buduje integraci s Azure, protože zákazníci z retailu mají výhrady ohledně cloudu Amazonu

infor azure aws cloudsO Inforu

Infor je třetím na globálním trhu podnikových aplikací, ale toto společnost nezastaví v pokusech posouvat se dopředu.

Zapojením se do AWS zaznamenává Infor růst 30-34% ročně a dosáhli 800M USD. Těsně integruje své aplikace s cloudovou infrastrukturou a používá AWS S3 pro podporu „Data Lake“ a reporting.

Jak to vidí Watters

Infor preferuje budování aplikací specifických pro odvětví, spíše nežli budování infrastruktury a databází pro své zákaníky, „Nechceme vertikálně integrovat kompletní stack, to není naše silná stránka“, řekl Watters (GM, Infor).

Navzdory úspěchu s AWS, Infor na AWS není fixován. Společnost nyní buduje podobnou integraci s Azure. Někteří zákazníci již provozují Infor Cloud suite na zakázkové adaptaci cloudové platformy Microsoftu a Infor očekává, že uvolní standardní komerční volbu pro Azure v blízké budoucnosti.

„Před 5 lety jsme zvolili pragmatický přístup k investici a řekli jsme ‚Zdvojnásobme se na AWS a zprovozněme vše na něm.‘ Nyní potřebujeme nabídnout alternativu. Někteří zákazníci jsou mírně vystrašení, když slyší ‚Amazon‘, protože společnost Amazon je tak mocná v online retailu, distribuci a velkoobchodu a oni nemusí chtít dávat data na AWS platformu.“

Infor má za cíl uvolnit předpřipravený produkt, který bude využívat výhod všech podpůrných technologií Azure, včetně BlobStorage, out-of-the-box, řekl Watters.

Jak změny vnímá Stratis

Alexandros Stratis (research manager IDC a šéf její skupiny enterprise software) řekl, že zákazníkům by se líbila možnost přesunu podnikových aplikací na cloud „jejich způsobem“ a jít do Azure.

Ačkoliv Infor neposkytuje in-memory aplikační databázi způsobem jako u WorkDay a SAP S/4 Hana, toto není nezbytně nevýhodou pro společnost, uvedl Stratis.

„Jednou z věcí, kterou se pokoušeli udělat je začlenit inteligenci do jejich aplikací s technlogií jako je Coleman AI. Celkově bychom je neměli v tomto ohledu posuzovat či porovnávat se SAP a WarkDay.“

Ti, kteří mají dostatečně dlouhou paměť budou vědět, že Infor byl zrozen z popela Baanu, kdysi leadera ve výrobním ERP. Ale nyní si vytváří vlastní reputaci, podle Stratise.

„Protože měli mnoho zastaralého a lidé si je spojovali s různými brandy, Infor trošku trpěl na potíže s viditelností. Když se ale podíváte na množství inovací, které se snaží začlenit, důraz na uživatelskou zkušenost a množství rozšíření, které se snaží vytvořit ke cloudu, myslím že mají pozitivní budoucnost.“

Zdroj: www.theregister.co.uk

Strategie na podnikové aplikace
dashboard

K dosažení plné digitální transformace podniku je nutné mít dobře promyšlenou strategii pro rozvoj aplikací. Dinesh Varadharajan (CPO, Kissflow) navrhuje Celý článek