Rozvoj aplikací umělé inteligence v CRM a ERM

Srp 10, 2020   //   by keilv   //   Aktuality  //  No Comments

CRM AI ERP AIÚloha aplikací s umělou inteligencí (AI) v podnicích se rychle rozvíjí s obzvláštním zaměřením na CRM a ERM oblasti, podle IDC.

Podle nejnovější analýzy „Worldwide Semiannual Artificial Intelligence Tracker“ IDC zjistili, že globální obrat pro celkový trh AI, včetně software, hardware a služeb dosáhne 156,5 mld. USD v roce 2020. Z toho software má tvořit 80% celkových obratů s aplikacemi AI formujícím 96% z tohoto sektoru. CRM AI a ERM AI aplikace mají být dvě největší složky obratu z AI aplikací s 20% (CRM AI) a 17% (ERM AI).

IDC korunovali Adobe jako vedoucího poskytovatele CRM s AI podle tržního podílu za druhou polovinu roku 2019 s téměř 30% podílem. Oracle, Sprinklr, Bazaarvoice a Salesforce byli dalšími čtyřmi vstupujícími. Ceridian je vedoucím poskytovatelem ERM aplikací s AI.

Očekává se, že trh služeb pro AI dosáhne obratu 18,4 mld. USD v roce 2020, podle IDC.

Rostoucí poptávka po kvalifikaci ve vkládání technologií umožňujících AI do business analytik a iniciativ pro inteligentní automatizaci přispívá k tomuto vysoce konkurenčnímu a fragmentovanému trhu.IBM, Accenture, Deloitte a Cognizant jsou 5 leadery v této kategorii, ačkoliv jejich podíl činí pouze třetinu celkového trhu.

 

Zdroj: enterprise-cio.com

 

Napište komentář