Nová platforma SAP Consumer Insight 365

cloud computingSAP představil tento týden ve Vegas novou platformu nazvanou SAP Consumer Insight 365. Jedná se o cloudovou mobilní službu, která má umožnit značkám, market researcherům, mediálním společnostem a podnikům získat informace a analýzy o spotřebitelích.
Firmy mohou využít tato data k posílení vztahů se spotřebiteli a k poskytnutí více zacílených a kontextuálních marketingových zpráv.

SAP uzavřel partnerství s provozovateli bezdrátových sítí po celém světě a nalil data do své databáze HANA, kde ponechá anonymní data k využití podnikovým klientům.
Bezdrátoví operátoři sbírali data od klientů roky, většina dat se zaarchivovala a typicky zůstala nevyužita. SAP má mít dohody s operátory o sdílení výnosů.

SAP Consumer Insight 365 je nabízen na bázi předplatného. Firma může díky platformě například zjistit typický věk návštěvníků vůči poloze obchodu, či ve který čas se muži z cílové věkové skupině nachází s nejvyšší pravděpodobností v určité lokalitě.

Firmy mohou použít data k plánování reklamních kampaní, vývoji produktů, nebo aby lépe porozuměly jejich spotřebitelům.

Microsoft přidá business intelligence do Office 365
Business intelligence Office 365 Power BI

Microsoft má přidat sadu nástrojů pro business intelligence do služby Office 365. Rozšíření se jmenuje Power BI a má nabídnout Celý článek