5 potíží které dělá ERP v e-commerce

Čer 3, 2013   //   by keilv   //   Aktuality  //  Komentáře nejsou povoleny

vozik e-commercePrudký nárůst online nakupování a prodeje v posledních letech podnítil poptávku po enterprise řešeních pro e-commerce. B2B organizace musí být schopny vytvářet takovou zkušenost při nákupu, které se bude přibližovat B2C oblasti co do možností, hospodárnosti a snadnosti použití. Tato „konzumerizace B2B“ vyžaduje flexibilní e-commerce architekturu.

Zavedené společnosti, které rozšířily existující ERP o e-business řešení se snaží zlepšit použitelnost webu kvůli neprůžnosti rozšiřujícího e-commerce modulu. Tyto organizace čelí několika výzvám, jelikož se snaží nabídnout podobnou uživatelskou zkušenost jaká je na B2C e-commerce stránkách s využitím zastaralých nebo interně vytvořených platforem.

Zde je 5 potíží, které působí ERP řešení e-commerce:

  • Výkon a použitelnost
  • Historie a sledování objednávek
  • Moderní marketingová agilita
  • Globální škálovatelnost
  • Náklady na získání specialistů pro e-commerce systém v ERP

Komentáře nepovoleny.