Obnovení zájmu zákazníků o ERP

– pozitivní informace od klientů, kteří chtějí upgrade či zavést ERP
– oproti podzimu klienti více diskutují zájem o poskytování formou služby (SaaS)
– výrobci se snaží nabídkou příspůsobit službám SaaS a to je výhodné zejména pro klienty
– konsolidace trhu ERP informačních systémů pokračuje
– klienti hledají vyšší uživatelský komfort
– aplikace se stanou více zábavnými a hravými, což se trošku začíná projevovat na aplikacích pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
– uživatelé ERP hledají nástroje pro spolupráci

Studie Forresteru z loňského podzimu ukázala, že zákazníci neměli zájem o investice do informačních systémů ERP.
Nové informace ukazují obnovení entuziazmu v této oblasti.

Možná, že to způsobily optimističtější hospodářské výsledky, možná jen pozitivní nálada šéfů firem. Firmy se opět alespoň začínají poohlížet po možnostech jak může vylepšení jejich důležitých ERP systémů posílit jejich operace. Toto je změna oproti podzimu, kdy společnosti dle průzkumu uváděly, že nebudou zvyšovat výdaje do ERP informačních systémů.

Další postřehy stručně:
– pozitivní informace od klientů, kteří chtějí upgrade či zavést ERP
– oproti podzimu klienti více diskutují zájem o poskytování formou služby (SaaS)
– výrobci se snaží nabídkou příspůsobit službám SaaS a to je výhodné zejména pro klienty
– konsolidace trhu ERP informačních systémů pokračuje
– klienti hledají vyšší uživatelský komfort
– aplikace se stanou více zábavnými a hravými, což se trošku začíná projevovat na aplikacích pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
– uživatelé ERP hledají nástroje pro spolupráci

Zdroj: cio.com

Jak mohou pomoci firmě cloudová API

API (application Programming Interface) mají všichni od Twitteru po Facebook. Bez se něj, jak se zdá, nelze přejít na on-line Celý článek