Jak můžeme snížit výdaje pomocí ERP

Zvyšování výnosů vede ke zvýšeným výdajům – na to bychom si měli dávat pozor obzvláště v sezónních špičkách. Zatímco ve špičce je příliš pozdě na velká dolaďování našeho informačního systému a systému distribuce, nyní je…

ERP 2012 TOP 5 předpovědí

 ERP systémy mají pomáhat managementu předvídat, plánovat a řídit. Některé to dělají lépe než jiné. Top 5 předpovědí pro rok 2012 v nahodilém pořadí od Enterprise Apps Today: Konsolidace výrobců ERP, právní spory, SaaS supi,…

Priority CIO 2012

Gartner zveřejnil výsledky průzkumu od 2335 CIO na světě. Na jejich základě Gartner předpovídá, že rozpočty firem pro rok 2012 budou na stejné výši s vyjimkou US IT rozpočtů, kde je predikován pokles o 0,6%.…

Jak být lepším projektovým manažerem

V životě organizace je velmi často třeba řídit projekty a to nejen projekty kvůli novému informačnímu systému. Dnes přináším odkaz na nekomplikovaný e-book v angličtině, kde praktik může najít zajímavé podněty ke zvyšování efektivity práce na 13-ti stranách.…

Dotace na informační a komunikační technologie

Zažádat o dotaci mohou podniky všech velikostí a ve výzvě specifikované právnické a fyzické osoby. Každý žadatel může získat dotaci ve výši 1,5 až 100 milionů korun, ve vybraných regionech dokonce 150 milionů korun. Výše dotace se liší v závislosti na velikosti podniku a regionu. Přestože se jedná o prodloužení výzvy, mohou o dotaci znovu zažádat i subjekty, které podaly žádost v původní třetí výzvě.

Obnovení zájmu zákazníků o ERP

– pozitivní informace od klientů, kteří chtějí upgrade či zavést ERP
– oproti podzimu klienti více diskutují zájem o poskytování formou služby (SaaS)
– výrobci se snaží nabídkou příspůsobit službám SaaS a to je výhodné zejména pro klienty
– konsolidace trhu ERP informačních systémů pokračuje
– klienti hledají vyšší uživatelský komfort
– aplikace se stanou více zábavnými a hravými, což se trošku začíná projevovat na aplikacích pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
– uživatelé ERP hledají nástroje pro spolupráci

Správa kontaktů a organizér versus CRM

Organizéry jsou zaměřené na jednotlivce s omezenými nároky samostatně a netýmově pracujícího profesionála. Pro malou či střední rostoucí firmu nejsou organizéry schopny pokrýt potřeby týmu: práci ve skupinách, rychlost, zabezpečení, ukládání dat, automatizaci prodeje, workflow, automatizaci marketingu, zakaznický servis, integraci do dalších softwarů atd. Některé systémy pro správu kontaktů jsou dostupné pro malé skupiny uživatelů, ale proč používat jen organizér kontaktů, když můžeme dokázat daleko více v CRM?

Outsourcing IT: faktory, překážky a hrozby

Ousourcovat lze s výhodou: kvalitní odborníky, ERP informační systém, CRM, konvertovat fixní náklady na variabilní…
Ohlídejte si: ve smlouvách pokryté oblasti, ukončení vztahu
Pozor dejte na: skryté náklady spojené s přechodem na outsoucing, bude kritický proces pod kontrolou?

Jak úspěšné firmy nasazují ERP

Přináším video, ve kterém vice president Gartneru stručně pohovořil o tom, jak úspěšné firmy implementují ERP systém. Video je kratičké a pro ještě větší úsporu Vašeho času si najeďte na 1:40. http://www.gartner.com/technology/initiatives/erp.jsp Předpovědi softwarových expertů…